|
אם אני זוכר נכון, אתה אמור ללחוץ על כפתור הסאנרוף עד שהוא מפסיק להגיב, ואז זה סגור.
ממצב פתוח לחלוטין (בהנחה ומדובר בסאנרוף מקורי שנכנס לתוך הגג שהוא פתוח לחלוטין), למצב סגירה, אמורה להיות בסוך עליה קטנה של החלק האחורי.
לגבי חום המנוע.
המחוג צריך להישאר על השנתה בחצי. עם נטייה לחלק התחתון שלה.
כל סטייה מעבר לזה מרמזת על משהו לא תקין.
נורת נורות בלוח שעונים יכולה להעיד על נורה שרופה, לא מתאימה, או בעיה מגעים (אם זה נדלק לסירוגין ללא עקביות), מלבד נורות ראשיות.
|