צפה בהודעה יחידה
ישן 28-11-10, 22:05   #4
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
אהלן LEXXXA, מה המצב?

תראה, אם התרמוסטט אכן היה נפתח ונשאר פתוח כל הנסיעה, אז מה בדיוק הוא עוזר לנו? בוא נוציא אותו לגמרי..

התרמוסטט הרי נמצא כל העת בתנועה, נפתח ונסגר לחילופין על מנת להשאיר בבלוק את המים החדשים שנכנסו, עד שיגיעו לטמפרטורה שבה הם צריכים להיפרד מהבלוק ולפנות מקום למים החדשים שממתינים לתורם ברדיאטור. הוא לא נפתח לגמרי ונשאר ככה כל הנסיעה... הוא כל הזמן משחק. משום התנועה התמידית של פתיחה וסגירה, נראה לי קצת מוזר שהוא ייתפס במצב פתוח כי הרי הקפיץ תמיד שואף להחזירו למצב סגור. זאת בדיוק הסיבה שאנשים מפרקים את התרמוסטט לגמרי, בדיוק בגלל שהוא נוטה להיתפס במצב סגור... אם הרוב המכריע של התרמוסטטים היה נתפס במצב פתוח, הרבה מקרים של ראש מנוע לא היו מתרחשים..

אבל יכול להיות שיש גם מקרים הפוכים שבהם הקפיץ נחלש ולא סוגר עד הסוף.. לי עוד לא יצא להיתקל בזה..
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)

נערך לאחרונה על ידי davidka : 28-11-10 ב 23:27.
davidka מנותק   הגב עם ציטוט