צפה בהודעה יחידה
ישן 27-11-10, 19:14   #8
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
צטט:
במקור פורסם על ידי blueuno צפה בהודעה
חבר אתה ממש טועה וורטא מצבר מעולה.
וכיום האיכות שלו בכמה וכמה עולה אל שנפ.

חקרתי את הנושא לעומק שנפ פעם היו איכותים ,אך כדי להפחית בעלויות האיכות שלהם ירדה וכיום מצבר שנפ הוא אל הפנים.
אתה אומר שבכדי להוזיל עלויות הם הורידו באיכות..
אז איך אתה מסביר את זה ששנפ עדיין נמצאת בסקלה הכי גבוהה של המחירים?
איך אתה מסביר את העובדה ששנפ היא עדיין המותג המועדף על ציי אוטובוסים, משאיות וטרקטורים?

אני לא מדבר באויר. יצא לי להיות במפעל של החברה ולהכיר מקרוב מאד את המבנה הפיזי של השנפ ואני יכול לומר לך שלחברה הזו יש קו תחתון של איכות חומר שממנו היא לא מוכנה לרדת. הקו התחתון הזה עדיין נמצא מעל רוב היצרנים - אפילו וורטא. השימוש בשיטת המעטפה הוא אחת הסיבות לכך שמצבר שנפ כמעט לעולם לא יוצר קצר פנימי בעקבות התפוררות העופרת שבתוכו.

שנפ תמיד היו כמה דרגות מעל כולם. אולי בעצם לא מעל כולם, היה כאן פעם מצבר דרום אפריקאי שנקרא WILLARD והוא נחשב בזמנו לטוב שבמצברים... אבל הוא נעלם ממחוזותינו לפני שנים.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
davidka מנותק   הגב עם ציטוט