|
עד כמה שידוע לי, למנורת טעינה אין יוניט אלא היא נשלטת ע"י האלטרנטור.
בפתיחת סוויץ' ללא התנעה היא נדלקת ובזה היא בעצם מאשרת שגם היא וגם המעגל החשמלי של מערכת הטעינה תקינים. (היא לא מקבלת מתח ישיר מהמצבר אלא דרך תקע האלטרנטור). לאחר התנעה, מיד עם התחלת ייצור החשמל, היא מקבלת מהאלטרנטור פיקוד לכבות. יש רכבים שזה מתבצע באמצעות דיודה ויש כאלה שבאמצעות ממסר פעולה הפוכה.
אצלך היא לא דולקת כלל, תבדוק את חיבור התקע של האלטרנטור. כנראה שמשהו רופף שם.
גם עצם העובדה שהיא מהבהבת מידי פעם מגדילה את החשד שמשהו רופף בחיבור.
מאד יכול להיות גם שהתופעה נובעת מתקלה בפרסת הדיודות הפנימית של האלטרנטור, אבל פה אני קצת נזהר בדבריי.
בטוח שרפי לין יוכל לשפוך אור על התקלה בצורה הרבה יותר נחרצת.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
|