* כשאני פותח את מדיד השמן, כשמנוע פועל, נזרק שמן החוצה, כמו גשם.
בגדול, פריצת שמן החוצה ממוביל המדיד, מצביעה על לחץ עוקה גבוה ובעברית פשוטה - דחיסה לאגן. בעברית עוד יותר פשוטה - מנוע חלש, רינגים לא מצליחים לאטום וחלק מהקומפרסיה יורדת לעוקה (קרטר) ומפלסת את דרכה במעלה מוביל המדיד והחוצה. במקרים קיצוניים המדיד נשלף מעצמו אם הוא לא מאובטח ואז יש לך אמבטיית שמן בתא המנוע.
*ברגע שלוחצים ברקס בצורה קצת יותר חזקה מנסיעה רגילה, כל ההגה רועד
ונשמעים רעשים של ברזל בברזל, זה בא מתוך ההגה.
רעידה בזמן בלימה יכולה לנבוע ממספר גורמים כגון: צלחות בלם עקומות, תפוחי הגה גמורים, איזון גלגלים לקוי, כיוון פרונט לקוי או שילוב של כולם גם יחד. רעשי הברזל בזמן בלימה מצביעים כנראה על רפידות גמורות לחלוטין, מצב שבו הברזל של הרפידה הוא זה שנוגע בצלחת.
*דבר שמאוד מעצבן אותי, שנוהגים, שומעים את המנוע כאילו הוא ממש מתחת לרגלים של הנהג, יכול להיות איזה חוצץ או משהוא נפל בין המנוע לנהג? מכיוון הדוושות
לא יודע מה לומר לך... שים אטמי אזניים