צטט:
במקור פורסם על ידי Lexxxa
כאן יש חדש, אבל יקר.
לדעתי תחפש בפירוקיות.
היה ברכבים:
1989-1994
FIAT UNO 70ie (146) 1.4 51kw/70PS .160A1.046
1989-1995
FIAT TIPO (160) 1.4 51kw/70PS .160 A1.046
1992-1993
FIAT Tempra (159) 1.4 51kW/69PS .160A1.046
1993-1995
FIAT Fiorino 1.4 52kW/PS .146C5.000
|
כבר ביקרתי באתר - שלחתי להם מייל לגבי משלוח לארץ
בנוסף מצאתי אחד כאן:
http://cgi.ebay.de/Fiat-Fiorino-Moto...item255e144cc7
אבל בשביל יד שניה אני לא אחפש חלקים בגרמניה..
צטט:
במקור פורסם על ידי רפי לין
ובקניית מחשב משומש חובה לבדוק אותו שהוא תקין (הארקה פנימית שלו).
בברכה - רפי לין
|
אני יודע, תודה שהזכרת!
רציתי לשאול משהו נוסף, אני מצטט ממה ששלחו לי בנוגע לבדיקת הדיג'יפלקס:
צטט:
Supply circuit and continuity of coil primary winding
5 Connect a test lamp between contacts 11 and 9 of the multi-plug having first pulled it from the control unit.
6 Switch on the ignition, the test lamp should come on. If it does not, either the connection at the positive pole of the control unit or the coil primary winding is open.
|
ממה שאני יודע פין 11 זה קויל? ו9 זה פין דיאגנוסטיקה?? (לגבי 9 אני ממש לא בטוח)
אני צודק?
לבדיקת הארקה, מלבד בדיקת ההתנגדות בין צלעות הקירור למינוס במצבר הציעו לשים מנורה או לבדוק זרם בין פין 8 ו 9, בהנחה ש9 זה הדיאגנוסטיקה מה זה 8?
עריכה: יש לציין כי את הבדיקות הנ"ל לא ביצעתי כיוון שלא הייתה לי שום ערבות לגבי נכונותן...
צטט:
במקור פורסם על ידי blueuno
יש לי של אונו S70
אם זה אותו המחשב אתה מוזמן ליצור איתי קשר 200 ש"ח
|
שלחתי לך הודעה אני מקווה שתגיב מהר

תודה רבה!!