צפה בהודעה יחידה
ישן 22-11-10, 06:26   #1
מודל סי אי
Senior Member
 
האווטאר של מודל סי אי
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 137
פרויקט מצולם החלפת ראש מנוע .

קודם כל כלים לפתיחה סט בוקסות .
המנוע לפני הכל


לפרק תמכסים







סעפת פליטה לפרק בוקסה 13

ג
אחרי הפירוק


לפרק תרצועת טיימינג ושחררו את בורג המותח


לידעה זה הטרמוסט תבדקו את מצבו והבנתי שמומלץ להחליף , 50 ש"ח לא יקר

עכשיו נפרק את מכסה שסתומים , אצלי זה היה מפתח כוכב חלקם החליפו את זה לבוקסה יש 4 ברגים


אחרי שפתחנו תמכסה שסתומים יצצו לנו 10 ברגים בוקסה 13 חשוב שפה יהיה לכם בוקסה טובה שלא תהרסו תברגים , אני אישית הרסתי תבוקסה ואחרי זה קניתי משהו טוב


אחרי שהסרתם תעשר הברגים של הראש מנוע תבדקו שאין כלום מסביב חיבור של המים או כל דבר תסעפת יניקה הבנתי שכדאי לפרק אותה לאחר הסרת הראש אני אישית פירקתי לפני. שימו לב יכול להיות שראש יהיה דבוק אז נצטרך להשתמש קצת בכוח ,
והנה תמונה ללא הראש מנוע

הראש המשופץ אצל ש.ח.ר בהירקון ב"ב זה היה הכי קרוב אלי היה שם גם בחור טוב שקצת הסביר לי . עלות 500 ש"ח

סט שלייף של אטמים גרמני תבדקו שאתם קונים תסט שאטם של הסעפת יניקיה ופליטה תאומים , וטרמוסט החדש והישן נקנה באוטו מודיעין הירקון ב"ב עלות 200 ש"ח

שש
שמן , פילטר שמן , פלגים , פילטר אויר לטיפול 10.000
בהרכבה הראש התמונות נמחקו לי לכן אני מצטער מראש ,
ואני רוצה להודות לבחור שגם מחברי הפורום שבא ועזר לי ברכבה עם טורק מטר וטמיינג וכל מה שפחדתי להסתבך ושמו יאיר תודה על הכל , תניק שלו פה אין לי מושג . וגם לכל חברי הפורום
yair068 . ארילו . davidka Lexxxa
__________________
grande punto
מודל סי אי מנותק  
הגב עם ציטוט