צפה בהודעה יחידה
ישן 21-11-10, 09:00   #2
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
בוקר טוב!

בעניין ההתחממות בלבד:
לדעתי זה תלוי באופי הנהיגה והטמפ' בחוץ. יתכן שבנהיגה אגרסיבית מאד, בסל"ד גבוה רוב הזמן ובשילוב של חום אימים בחוץ - הרכב יתחמם עד 3/4 כמו שכתוב בספר, כי באמת יש גבול למה שמכונה מסוגלת שידרשו ממנה. אבל בנסיעה רגועה יחסית אין שום סיבה לעליה של אפילו מ"מ מעל החצי. אם זה קורה בנהיגה עדינה, זה לא תקין. ובעניין "מה לעשות בנדון" - יאיר כבר אמר הכול.
נ.ב.
אתמול נסעתי לאשדוד לטייל קצת בנמל. היינו 4 אנשים ברכב, המהירות בכביש המהיר הייתה 110-120 די קצוב, עם מזגן, והשעון אפילו לא חשב לעלות טיפה מעל החצי. גם הלוך וגם חזור.
זה היה המדד עבורי לדעת שכל המעברים במערכת הקירור פתוחים. 555...
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)

נערך לאחרונה על ידי davidka : 21-11-10 ב 09:04.
davidka מנותק   הגב עם ציטוט