|
ערב טוב חברים!
איני רואה קשר בין החלפת בולם זעזועים קדמי ובין מיסב נאבה שנדפק כתוצאה מכך.. אלה שני רכיבים שאין ביניהם קשר מכני.
במקרה הזה ולפי התאור אני חושד דווקא במייצב (סטבלייזר) הקדמי שתפקידו הוא להחזיק בלחץ (וממורכז) את כל הפרונט. כאשר גומיות המייצב נשחקות, נוצר חופש תנועתי במייצב ובעצם כל הפרונט משחק ואין מה שיחזיק את הגלגלים במקומם הטבעי ועלולה להיווצר תופעת סטייה בבלימה חזקה ו/או בהאצה חזקה.
בדוק גומיות מיייצב. המייצב הוא מוט פיתול בצורת "ח". חלקו הסגור מקובע לבודי מלמטה עם 8 ברגים וגומיות, חלקו הפתוח משתחל אל אזור זרוע הפרונט / המשולשים (תלוי ברכב) וגם שם יש גומיות. אסור שיהיה חופש בשום גומיה. על הדרך שיבדקו לך גם חופש בתפוחי הגה.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
|