|
אני לא בטוח כל כל לגבי הנתונים בכל אופן זה טוב למדינות אירופאיות שקר שם .
לקקסה בהנחה שלא נשים טרמוסטט הרכב יעבוד בסופו על טמפ' עבודה.
ידידנו עמית(הסיני) עשה בדיקות חום למנוע בזמן אמת שווה לעדכן בנושא.
עדיין חושב ש-88 מעלות לטרמוסטט יהיה טוב ובזמן שיפתח עד הסוף לקקסה טמפ' מנוע תהייה מתאימה למנוע.
אין לי הוכחות אבל יש לי ראש מנוע אני אפרק ונראה מה רשום ואשאל גם את סודאי
אעדכן בהמשך מעניין מאוד לסגור את הנושא ותודה לדוד שהאיר בנושא
|