צפה בהודעה יחידה
ישן 09-11-10, 22:59   #7
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
צביקה אהלן!

צטט:
במקור פורסם על ידי צביקוש23 צפה בהודעה
מאיפה אתם מביאים את ההמצאות ההזויות האלה?
פיאט מריאה הוא מצויין גם אז וגם היום.

לי יש מריאה עם 0 תקלות אני מרוצה לגמרי מכל בחינה אפשרית.

אני מכיר עוד כמה עשרות בעלי מריאות ולא שמעתי אפילו על תקלה אחת או על בעיה אחת מלבד טיפול שיגרתי.

בשורה התחתונה אם יש בעיות זה לא קשור לדגם. זה קשור אך ורק לטיפול שהרכב קיבל מיומו הראשון על הכביש.

וכל שמועה אחרת היא בגדר ניחוש , ספקולציה וקשקוש גמור.

אני יכול להביא מאות דוגמאות של פונטו ושל בראבו ושל כל דגם שתרצה אם אותם שמועות וסיפורים על בעיות כאלה ואחרות . הענין הוא שכמו שציינתי זה קשור אך ורק לטיפול . נקודה.
גם אני חושב שבהרבה מקרים של מכוניות "בעייתיות", הגורם לבעיה הם קודם כל מוסכניקים שעושים עבודה מחורבנת ולא מקצועית וגורמים עוול לשם של האוטו. מסכים עם זה לגמרי.
אבל יחד עם זאת צריך להסתכל על הכלל וכשאני מסתכל על הכלל אני רואה שאין עשן בלי אש. הרי לא סביר שתמצא אנשים שיגידו לך "הונדה?? אל תיגע, זבל של אוטו, ים תקלות" או אותו דבר על טויוטה. אבל על פיאט, פיז'ו וסיטרואן לדוגמה אומרים את זה לא מעט אנשים, כולל בעלי מקצוע. יש מכוניות שאבסולוטית הן מוצלחות מאד ושומרות על רמת אמינות מופלגת גם נוכח טיפולים גרועים ולצערי יש רכבים שלא ניתן להגיד את זה עליהם. רכבים ששייכים לקבוצה השניה, של הלא מוצלחים והלא אמינים. (ביניהם הדייהו סופר רייסר שהייתה לי לפני הפונטו.. מחלת לב כזאת אני לא מאחל לאף אחד.) יצחק לוי הוא לדעתי החיישן של שוק הרכב בארץ ובד"כ הוא לא טועה בהערכות שלו על כלי רכב ועל קביעת ערך השוק שלהם.

לסיכום, אני מאמין שאם כל אחד מאיתנו פה היה מקבל לידיו מריאה חדשה מהניילונים, היא הייתה חיה ומתפקדת שנים רבות בהתחשב ברמת המודעות הגבוהה והמסירות של אנשי הפורום.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
davidka מנותק   הגב עם ציטוט