|
לאחר שביצעתי את זה בעצמי עם בעל מקצוע
אני יכול להעביר לך את התהליך:
מצרכים:
מנוע כבוי, פקק מילוי של מיכל העיבוי פתוח, שני הניקוזים פתוחים (אחד בפינת הרדיאטור העליונה מצד שמאל (ימין של האוטו) והשני ליד קיר האש על אחד הצינורות של החימום הפנימי.
אופן ההכנה:
מלא נוזל קירור במיכל העיבוי עד שמהניקוז של הרדיאטור ייצא נוזל חלק ללא בועות.
סגור את הניקוז הזה בלבד.
תניע את הרכב ותפעיל חימום (למרות שזה מיותר כי במכוניות האלה יש צירקולציה קבועה בכל המערכת, זה לא כמו בוולבו ששם יש ברז שמבצע מעקף על מערכת החימום הפנימי)
תמשיך למלא את מיכל העיבוי עד שמהניקוז השני ייצא נוזל חלק ללא בועות.
סגור גם אותו.
מלא את מיכל העיבוי לכמות הדרושה וסגור את הפקק.
וודא חום מנוע תקין ומאוורר נכנס ויוצא בחצי שעון. תן לאוטו לעבוד כמה דקות כשאתה כל הזמן עם העיניים על השעון חום. אחרי 15 דקות של עבודה ומספר הפעלות של המאוורר - כבה את האוטו. תם ונשלם.
ולשאלתך: כן, אירופאיות לא אוהבות את החום הישראלי. הן מפונקות ועדינות ואוהבות שכל היום יטפלו בהן ויעשו להן קוצי מוצי, להבדיל מהיפניות שלא מזיז להן כלום. פשוט כלום.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
נערך לאחרונה על ידי davidka : 09-11-10 ב 00:12.
|