בהמשך להודעה שמעליי...
לטעמי יאיר צודק. אין קשר לבוסטר. אם הבוסטר היה מבריח ואקום, המנוע היה עובד על הפנים משום שכל יחס האויר/דלק היה משתגע.
גם כוח הבלימה יורד דרסטית במצב שבו הבוסטר לא מחזיק לחץ.
אין גם מכנה משותף בין בעיית בוסטר לבלימה פתאומית ב ל ב ד. גם לחיצה רגילה אמורה ליצור אותו אפקט על הבוסטר וליצור את אותה הבעיה. מצב של עמידה ברמזור עם רגל על הברקס והרכב פתאום כבה הוא לא סימפטום של בוסטר שמבריח ואקום.
אני גם בדעה שיש כאן בעיית דלק כלשהי (מנוע צעדים?) אבל לא שולל גם בעיית ואקום בסעפת היניקה. רצוי לבדוק את כל הצינורות הקטנים שמתחברים לסעפת ולוודא שכולם אכן מחוברים למקומם ושלמים.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
נערך לאחרונה על ידי davidka : 05-11-10 ב 20:55.
|