צפה בהודעה יחידה
ישן 31-10-10, 09:57   #4
turbo
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פולו
הודעות: 100
1. שחר -תודה רבה
2. היי Caveman אכן המכוניות שהבאתי כהשוואה הוכנסו לכתבה רק עקב מחירן ביחס לאבארט 500.
ולאחר שנהגתי עליהן, אני יכול לסכם ולומר, כי ה 500 אבארט פשוט קורצה מחומר אחר
טוב יותר אם נעמיד אותה לידן קסמן של האחרות יעלם כל אחת וזהותה.
האבארט פשוט בא לך לצבות לה בלחיים ולומר לה מיידל'ה, הממזרה הזאת
תוציא ממך חיוכים שלא חשבת שתוכל לצחוק כך אי-פעם.
השוואת המחירים שהבאתי בכתבה מגלה עד כמה תמחור ה 500 אבארט נראה לפתע ריאלי.
ורק ע"י הבאת מחירים דומים של מכוניות ספורטיביות ברמת המחיר אפשר להבין זאת.

בנוגע לאוקטביה RS , מחירה 188,000 ש"ח , והיא בהחלט מכונית שימושית יותר
וחזקה במיוחד עם תאוצה מ 0-100 תוך 7.2 שניות ומהירות מרבית בת 242 קמ"ש.
אך מי שרוכש אבארט, לרוב יש לו עוד מכונית בבית ובוא נראה את האוקטביה RS
רודפת אחר 500 אבארט בעיקולי כביש בית אורן או נס הרים.
אני משוכנע כי האוקטביה פשוט תזדחל אי-שם מאחורי האבארט 500.

3.לא מזמן הוזמנתי ע"י למבורגיני לבחון את הגיארדו סופר ליגרה באיטליה במבחן בלעדי לטורבו מגזין.
האמן לי איש יקר, שתיהן עינגו אותי כל אחת לפי מידתה.

קישור למבחן למבורגיני סופר ליגרה

http://www.turbomagazine.co.il/categ...גרה-מבחן-בלעדי



שבוע טוב
__________________
אילן פייביש
עורך מגזין הרכב -Turbo Magazine
המגזין למכוניות ספורט ויוקרה
www.turbomagazine.co.il

נערך לאחרונה על ידי turbo : 31-10-10 ב 10:03.
turbo מנותק   הגב עם ציטוט