צפה בהודעה יחידה
ישן 27-10-10, 11:19   #10
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
גם אני חשבתי שזה אמור להיות ככה, שחום המנוע יורד מתחת לחצי. ואז החלפתי טרמוסטט, והוא נשאר תמיד על החצי. לא משנה אם קר או חם בחוץ.
כך זה אמור להיות.
אם הוא יורד מתחת לחצי, יש בעיה כלשהי (סביר להניח שזה תרמוסטט תפוס)

אגב, זה שלוקח לרכב קצת יותר זמן להתחמם בבקרים קרים זה בסדר, כל עוד הוא באמת מתחמם.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט