|
marshall:
קודם כל זה לא רע להיות פדנט. לא מזיק אף פעם.
דבר נוסף: במכונאות יש תיקונים/טיפולים שקשורים אחד בשני "קשר דם" אם תרצה לקרוא לזה ככה ולא בכדי. המציאות לימדה את המכונאים וגם את היצרנים שככה עובדים ואלה גם ההוראות.
בטיימינג מחליפים גם משאבה ומותחנים. למה מותחנים? אולי נשאיר אותם אם הם בסדר? לא! לא נשאיר אותם.
אולי גם לא נעשה רצועת טיימינג בכלל? הרי במנועי 1.2 8 שסתומים של פיאט פונטו אין נזק לשסתומים אם הרצועה נקרעת. אז בוא ניסע עד שהרצועה תיקרע. למה להחליף סתם.....
כשעושים קלאץ' מחליפים מחזיר שמן אחורי. הוא לא נוזל... למה לגעת? ככה. מחליפים ואין כאן שיקול דעת בכלל.
כשעושים רינגים חובה לעשות גם לאגרים תחתונים גם אם אין נקישות. לא תחליף? הנקישות יגיעו...
שורה תחתונה: ישנם רכיבים שבגלל כמות העבודה שצריך כדי להגיע אליהם, מחליפים אותם בלי קשר לזה אם הם תקינים או לא. יש עוד דוגמאות אבל לא עולה לי כרגע לראש.
|