|
אוקי, עדכון קטן לגבי מה שקרה.
במוסך גילו שהמאוורר כנראה הפסיק לעבוד ובגלל זה חום המנוע עלה וכתוצאה מכך התפוצץ הרדיאטור. המנוע נבדק ולא נגרם לו נזק.
אחרי כמה מכות על המאוורר הוא חזר לעבוד אבל לא לקחתי סיכון והחלפתי אותו באחר חלופי. הוחלף גם רדיאטור (חלופי).
הנזק - 1400+- שח כולל חלקים ועבודה.
בימים הקרובים הרכב יהיה תחת השגחה צמודה למקרה של איבוד נוזל קרור. מקווה שהנזק הסתיים בזה.
תודה לעוזרים.
נ.ב.
הדברים האלה רק גורמים לי לחשוב כמה תקלות היה אפשר למנוע בעזרת מד חום מנוע ולא רק נורה שנדלקת כשזה מאוחר מידי. מאוד מתסכל שאין שעון עבור חום המנוע בפונטו דור 1...
|