אבל נשארו כמה רג'קטים קטנים שאני מתקשה לפתור:
1). הורדת הילוך מחמישי לרביעי (בלבד) יש רעש שניגרם מחוסר סינכרון ואני חושד שזה קשור למוטות של הידית הילוכים.
2). בסל''ד גבוהה נוצר רעש של וויברציות מידית ההילוכים.
3). הנסיעה ברכב קופצנית ואני חושד בבולמים האחוריים.
4). בעת פניה אגרסיבית ימינה (בלבד) יש רעש נקישה מהבולם השמאלי (אני חושד בבורג שמאבטח את הפין של המשולש).
5). נסיעה של 140 ק''מ (עירונית בלבד) עלתה לי בערך 35% מהמיכל דלק שזה יוצא בערך 60 ש''ח.
6). קלאץ מפריד גבוהה (קרוב לסיום חייו?).
7). איך אני יודע אם אני זקוק להחלפת רצועת טיימינג?[/quote]
אגב אל תסתכל על כל מה שעשית שזה הרבה במכוניות חדשות עושים יותר סך הכל משולשים ברקסים וטיפול
לגבי 1+2 אולי תכוונן את הידית של ההליכוים ולבדוק שהמוט המחבר בין הידית לגיר לא עקום במוסך יודעים לעשות ת'מלכה הזו בעל פה
לגבי 3 + 4 תבדוק תושבות בולמים קדימה ובוקסות בולם אחורה אולי נסדקו והתייבשו או נקרעו
לגבי 5 אי אפשר לדבר בהערכות תעשה מדידות יותר מדויקות שנוכל לעזור לך
לגבי 6 כן זה אומר שקלץ' סוף ימיו רק אם עדיין מפריד טוב ומרגישים בהעברה ובזינוקים חדים שהוא מפריד אז זה לא הזמן להפריד גם קךץ' חדש נוטה להפריד קצת גבוה משאר המכוניות
לגבי 7 תריץ חיפוש דובר על זה רבות תראה אם הרצועה יבשה או החליפו לפני יותר מ 70 אלף זה הזמן עדיף להחילף ולחסוך כאב ראש
|