|
מצד אחד זה טוב
אבל במחשה יותר בטיחותית זה לא טוב
משום שמתי שהיה אפשר ומותר לנסוע במהירות של 100 קמ"ש,אנשים היו "דוהרים" במהירויות של 120 קמ"ש ואפילו יותר במחשבה שזה סטייה של 10% וקצת יותר מן המותר.
כרגע שיהיה מותר לנסוע בהירות של 110 קמ"ש יהיו חבר'ה שינועו בכבישים במהירויות של 130-140 קמ"ש ואפילו יותר במחשבה שזוהי סטייה קטנה מן המותר,והסכנה תהיה יותר גבוהה.
ככה שלפעמים צריך להסתכל על הייתרונות והחסרונות של אותו חוק.
אולי אני בן 18 ואני עוד צעיר ו"טרי" על הכביש
אבל מגיל 16(התחלתי עם אופנועים)
ועברתי לרכב ותאמינו לי אין שום סיבה שבעולם לעבור את המהירות המותרת ודברים בסגנון.
וכן למרות גילי הצעיר כבר הסתפקתי בשלילה על מהירות,ועוד מספר תאונות שנגרמו עקב סטייה קטנה באחוזי המהירות.ואת האמת התאונות לא נגרמו עקב סטיית מהירות שלי,אלה מנהגים שאצליהם הסטייה הייתה קצת יותר מן המותר.
לכן אני לא מבין למה כולם כל כך נלהבים מזה שהם יוכלו לנסוע במהירות של 120 קמ"ש ואפילו יותר בלי להסתכן/לסכן אחרים ואת עצמם.
אני בכל זאת מעדיף לנסוע על 90 קמ"ש ואפילו לחרוג ל100 קמ"ש ולהישאר בנתיב הימני ולהישאר בטוח...=]
כל אחד בדעתו כמובן וזוהי דעתי...!!
אז תגיעו 10 דקות אחרי או שתיצאו 10 דקות לפניי...אבל על החיים עדיף שתשמרו...!!
__________________
SYM JOYRIDE 125 2009-SOLD
HYOSUNG GT125R 2008-SOLD
MAZDA 323F 1996-SOLD
1998 NOW-FIAT BRAVO
אני לא נוסע מהר אני טס נמוך
במחקר שנערך בטכניון הגיעו למסקנה שישראלי ממוצע הולך 1440 ק"מ בשנה. במחקר אחר שנערך במכון למחקר רפואי ברמב"ם נמצא שהישראלי הממוצע צורך 86 ליטר בירה בשנה. הסיכום המעודד של הממצאים הללו הוא שהישראלי הממוצע עושה 16.74 ק"מ לליטר.
|