צפה בהודעה יחידה
ישן 07-10-10, 20:11   #7
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
אתם חופרים יותר מדיי.
אצלי בפונטו דור 1 כשהמנוע קר לוקח לו להתחמם בנסיעה של 10 דקות בחורף יותר .
כשהוא מגיע טיפה מתחת לאמצע זוהיא טמפ' עבודה של המנוע.
כשהוונטה פועלת בנסיעה הטמפ' לא זזה כמעט ונשארת יציבה טיפה מתחת לאמצע.
עכשיו טיפה הסבר הטמפ' יציבה מכיוון שהקריאה היא מחיישן חום שנמצא על ראש המנוע ששם אין לא קירור.
הוונטה פועלת מכיוון שיש חיישן שיושב על הרדיאטור והיא מרגישה את החום שעולה.
חשוב שיהיה טרמוסטט וחיישן מאוורר שיהיו מתואמים בינהם מבחינת מעלות חום

נערך לאחרונה על ידי yair068 : 07-10-10 ב 20:13.
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט