צפה בהודעה יחידה
ישן 02-10-10, 22:03   #1
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
בהודעה שלי בציטוט הראשון התכוונתי בעת נסיעה מהירה - כלומר הטרמוסטט סגור אך עדיין המנוע מתקרר בגלל שנכנסת רוח חזקה (ובחורף קרה) לרדיאטור מהגריל, אין מה לעשות במצב כזה וזה תקין. גם טרמוסטט סגור לא יכול להעלות את חום המנוע ל- 90° בתנאים כאלה.

אני יכול לומר לך שבאונו זה היה תמיד כך עם טרמוסטט חדש ומקורי, לעומת זאת כשהוא נתפס המד הראה פשוט על האפס, ואפילו המחט נשענה על התושבת שלה (מתחת לאפס).
stio מנותק  
הגב עם ציטוט