צפה בהודעה יחידה
ישן 29-09-10, 23:07   #2
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
לפני שאתה משקיע בדוק היטב את הצילינדרים ע"י החדרת סולר בצילידרים והמתן כמה שעות כך תיבדוק אם יש בריחה של קומפרסיה
לאיזור הקרטר
ועוד סיבה כמו שאתה מציין בריחה של נוזל קירור לצילנדרים מצב שיכול לגרום לסדק במנוע.
שיפוץ ראש מנוע בדוק אם הוא שמיש אחרי כמה חריטות.
שים אטם ראש איכותי וטרמוסטט איכותי שלדעתי הם אלה שהרסו את ראש המנוע .
דרשות החלפת חלקים עם התקדמות העבודה
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט