צפה בהודעה יחידה
ישן 28-09-10, 14:33   #23
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
דבר ראשון פונטו בשנים האלו סובלים הרוב המוחלט מקילופי צבע קשים כולל שלי גם ואני בכלל לא מזניח את שלי.
פס קישוט והצבע זה שטויות לגמרי, הסאנרוף יכול להיות המנוע בעייתי. יש כמה hgt בפירוק עם סאנרוף תוכל להביא את החלק משם.
הנזילה בין הבלוק מנוע לגיר זה נשמע כמו פקק נס קפה, גם אצלי זה היה והיה צורך בפירוק של הגיר והחלפת הפקק בעלות של 20 ש''ח, העבודה עצמה הייתה יקרה וזה כי הלכתי למוסך יקר מאוד, זה עלה לי הכל 800 ש''ח.
אם המנוע והשאסי תקינים וזה כל הליקויים שנמצאו אז זה נשמע הצעה טובה מאוד.
הרי תחשוב לבד, אתה מעדיף רכב עם צבע חדש ונקי ממכות פח אבל עם מנוע עייף וגיר חורק או ההפך?
בתור בעלים של פונטו ספייס בעבר וHgt בהווה העלויות קצת יותר יקרות אבל לא בשמיים.
אין מה לעשות, צריך להתפשר קצת.
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז

נערך לאחרונה על ידי ליאור23 : 28-09-10 ב 14:39.
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט