|
שתקרע ז"א אין תיאום בפעולת המנוע בי השסתומים בראש לבין מהלך הבוכנות כלומר בין קאמשפט וקראנק שאפט אז כל אחד מהם יפעל לפי תנע שקבל ברגע אחרון לפני קריעת הרצועה
ויתכן ויהיה סיכוי לא קטן לפגישת השסתום שהוא נפתח כלומר הוא למטה לבין הבוכנה שהיא למעלה
ולתקן כזה דבר דורש כסף יותר מלהחליף למנוע חדש ובכל פעם שהמנוע עובר טיפול ראש מנוע אז חורטים אותו וזה מקרב במעט את המרחק בין השסתום לבוכנה.. תאורתית זה עוד יותר מגדיל הסיטואציה שלמעלה שהטיימנג יקרע
אני מחליף כל 50 אלף וכבר אני רואה שמקסימום אני יכול לנסוע עוד 15 אלף ק"מ אז אני לא מתפשר
חשוב לציין שאני מטפל ברכב כלומר החלפים אני קונה לא ממוסך מורשה רק בעלי אמינות די מספקיה
וגם רוב נסיעות שלי זה עליות שמה אני נאלץ למשוך טורים גם מאיץ הבלאי
אגב הבלאי נגרם כך שהרצועה נשחקת מבחוץ לרוב משפשוף עם המותח!!!
|