צפה בהודעה יחידה
ישן 26-12-06, 21:02   #4
Guest
 
הודעות: n/a
זה שהשעון מכער אני מסכים, אבל הוא יעיל יותר מאשר מזיק.
אם הנורה תקינה אתה יכול להוריד את השעון, אבל קח בחשבון שאם המנוע ברכב יתחמם הנורה תידלק רק כאשר המנוע כבר יהיה חם מאוד ויכול להיות שזה יהיה מאוחר מידי (כלומר נזק לאטם ראש מנוע).
אני ממליץ להשאיר את השעון, לא פעם אחת ולא 10 פעמים נתקלתי בבעלי מכוניות שאין להם שעון חום מנוע ושרוצים להתקין שעון כזה.
דרך אגב, 90 מעלות זה אמצע הסקאלה ברוב השעונים. שלי לא עובר את האמצע (עבר לפני כשנתיים, החלפתי את הרדיאטור והבעיה הסתדרה).

בקשר למנוע: מנוע מיבוא זהו מנוע של רכב הדומה לשלך שפורק מרכב דומה בחו"ל (בד"כ עקב תאונה). המנוע אינו חדש, אלא משומש במצב טוב עם ק"מ נמוך (אתה לא יכול לדעת במדוייק כמה ק"מ המנוע הזה עבר). קח בחשבון שאם אתה מחליף מנוע יש צורך לרשום אותו ברישיון הרכב באמצעות משרד הרישוי- בשיפוץ מנוע (אוברול) לא צריך, אבל שזה לא יטריד אותך כלל.

בקשר למנורת לחץ שמן שדולקת: בשום אופן לא לנסוע עם הרכב ככה, אתה יכול לגמור את המנוע סופית.
יכול להיות שמדובר בתקלה שהיתה לי (יוניט, שאגב החלפתי במוסך ולא התעסקתי עם זה) ויכול להיות שמדובר בתקלה יותר חמורה ושמן לא מגיע למנוע (בדקת שמן?). איני יודע היכן נמצאת היוניט בפונטו.