צפה בהודעה יחידה
ישן 15-09-10, 13:13   #9
car4u
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט בראבה
הודעות: 7
הארקה ומפל מתח

רפי, בהארקה לגוף הרכב אני מניח שהכוונה למינוס?
אם כן, אז כמו שכבר כתבתי לפני,
גם כשחברתי מינוס למשאבה ישירות מגוף הרכב
וגם כשחשפתי וקצרתי את הכניסה והיציאה מ/למתג האנרציה (עקפתי אותו כדבריך)
התקבל מינוס חזק והמשאבה עבדה תקין.
כלומר ההארקה לגוף הרכב תקינה וגם אין מפל מתח מיציאת מתג האנרציה ועד למשאבה.
ובכן אם כך,
1) האם ניתן להניח שמתג האנרציה או לפחות רק התקע שלו תקול???


2) אגב האם זה תקין שכל לחיצה על המתג תשמיע תיקתוק בודד? שהרי במצב תקין, וללא תאונה/התהפכות המתג אמור להיות על ON, כלומר לחיצה לא אמורה לשנות את מצבו ולהעבירו מחדש ל-ON.

לגבי השעונים טרם הספקתי לפרק ולבדוק תקע רופף וגם לא את תקע חיישן המהירות בגיר.
תודה
car4u מנותק   הגב עם ציטוט