צפה בהודעה יחידה
ישן 25-12-06, 21:09   #2
Guest
 
הודעות: n/a
ברכב אוטומט המנוע מחפש כמה שיותר להקל על עצמו ומעלה כמה שיותר מהר את ההילוכים הלחצן שאתה מתכוון אליו מבל טל את ההילוך האחרון ככה שאם נניח שיש לך 5 הילוכים ברכב ברגע שהלחץ של האובר דרייב עובד הוא מבטל את ההילוך החמישי ונישאר על הילוך רביעי( לחצן זה טוב מאד בעליות ובירידות מונע מהרכב להאיץ) כשאני נוהג ברכב אוטומט אני משתמש דיי הרבה זה מאריך את חיי המנוע והברקסים בעיקר (מונע שימוש בהם)