צטט:
במקור פורסם על ידי yair068
אצלי בפונטו דור 1 הייתה כמעט אותה בעייה כשהייתי מוריד הילוך למצב ניוטרל הרכב הייה יורד מתחת ל500 סל"ד שם הוא הייה נכבה.
ניקויי של מנוע צעדים + ריסוס קל לבית המצערת פתיחת הפרפר וניקויי יותר לעומק פתרה את הבעייה.
לא יודע איך זה אצלך אבל צריך להיות דומה.
אם יש לך ידדים ומישהו שידריך מה טוב השאר רק מוסך
|
לא לא לא.
השיטה הזו היא מתכון לבעיות.
כל הלכלוך שירד מבית המצערת יגיע למקום שאנחנו הכי לא רוצים- לתוך המנוע.
לפותח השרשור- מבט+זרת לתוך בית המצערת יתנו לך מושג לגבי מצבה.
אם צריך לנקות- אל תתעצל. תפרק ותנקה כמו שצריך.
הגורמים הם שונים- כמו שאמרו קודמי. ממשאבת דלק דרך מנוע צעדים ועד חוטי הצתה.
(אם כי ע"פ הסיפור מקרה- כאשר המנוע קר אין בעיה נשמע בהחלט כי זה בית המצערת.)
שווה לך לקפוץ למורשה ע"מ להתחבר למחשב. (אני לא סגור אם זה ככה גם בHGT, בשאר הפונטואים כל הגורמים הנ"ל יופיעו במחשב למעט משאבת דלק)
חוצמזה, אתה מאשדוד. מה זה אשדוד יהוד? 25 דק'?