צפה בהודעה יחידה
ישן 07-09-10, 06:56   #4
simon377
משורר הפורום
 
האווטאר של simon377
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
צטט:
במקור פורסם על ידי yair068 צפה בהודעה
אצלי בפונטו דור 1 הייתה כמעט אותה בעייה כשהייתי מוריד הילוך למצב ניוטרל הרכב הייה יורד מתחת ל500 סל"ד שם הוא הייה נכבה.
ניקויי של מנוע צעדים + ריסוס קל לבית המצערת פתיחת הפרפר וניקויי יותר לעומק פתרה את הבעייה.
לא יודע איך זה אצלך אבל צריך להיות דומה.
אם יש לך ידדים ומישהו שידריך מה טוב השאר רק מוסך
לא לא לא.

השיטה הזו היא מתכון לבעיות.

כל הלכלוך שירד מבית המצערת יגיע למקום שאנחנו הכי לא רוצים- לתוך המנוע.

לפותח השרשור- מבט+זרת לתוך בית המצערת יתנו לך מושג לגבי מצבה.
אם צריך לנקות- אל תתעצל. תפרק ותנקה כמו שצריך.

הגורמים הם שונים- כמו שאמרו קודמי. ממשאבת דלק דרך מנוע צעדים ועד חוטי הצתה.
(אם כי ע"פ הסיפור מקרה- כאשר המנוע קר אין בעיה נשמע בהחלט כי זה בית המצערת.)

שווה לך לקפוץ למורשה ע"מ להתחבר למחשב. (אני לא סגור אם זה ככה גם בHGT, בשאר הפונטואים כל הגורמים הנ"ל יופיעו במחשב למעט משאבת דלק)
חוצמזה, אתה מאשדוד. מה זה אשדוד יהוד? 25 דק'?
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
simon377 מנותק   הגב עם ציטוט