|
אני ממש לא מסכים עם saar.
לגבי תצרוכת דלק הדבר הוא נכון, הרכב נבדק בתנאים אופטימליים מכיוון שישנו אינטרס חזק מאוד ליצרן להביא נתוני צריכה טובים.
לעומת זאת בכל הדברים הקשורים למנוע או לתפעול תקין של הרכב היצרן ממש לא מספק נתונים מקסימליים, להיפך מוניטין היצרן מונח פה על הכף.
לכן לדעתי הנתונים לגבי טיפולים וחלקים מתכלים הם אפילו אופטימיים, היצרן לעולם לא יקח את הסיכון.
אם הוראות היצרן הם כל 30K לדעתי אם השמן הוא איכותי אתה בהחלט יכול לישון בשקט.
|