|
עמי, הכל נכון - אבל תחשוב על מנוע שמבלה בעיקר בנסיעות עירוניות וחלק גדול מהזמן המנוע מונע, אבל הרכב לא נוסע לשום מקום.
ברכב כזה הבלאי (יש בלאי גם לשמן) גבוה, למרות שהקילומטראז' נמוך.
החלפת שמן בתדירות גבוהה יותר ממה שהיצרן ממליץ עולה סכום זעום, ושמן טרי (שמן מתחמצן עם הזמן והמולקולות שלו נשברות בזמן העבודה של המנוע) תמיד ישרת את המנוע טוב יותר משמן שרץ כבר זמן רב במערכת.
ויחד עם זאת, אני לא מאמין שיקרה נזק אם יחליפו את השמן פעם בשנתיים ברכב שהשימוש שלו סביר. כמובן שלעקוב אחרי מפלס השמן תמיד כדאי.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
|