|
הוראות יצרן ישראליות הן מטעות ביותר.
לי יש גרנדה 2009 שעברה 20000 החלפתי כבר פעמיים.
בכלל אם רוצים לשמר את הרכב להרבה זמן ולא לגרום בעיות בעתיד עדיף להחליף שמן כל 8000-10000 קילומטר, דרך אגב המלצות מהמוסך גם (כמובן לא מוסך מורשה של פיאט).
לדוגמה יש לי רכב עבודה שברולט אפלנדר אמריקאי שלפי ההוראות שלו בארץ צריך להחליף כל 15000 אבל אחרי 8000 בערך נדלקת מנורה שהגיע הזמן להחליף ולאחר שבדקתי ובספר מקורי באנגלית באמת כתוב שכל פעם שהמנורה נדלקת חייב להחליף ואסור בשום פנים ואופן לנסוע יותר מ600 קילומטר לאחר שהנורה נדלקה.
אז לא תמיד הוראות יצרן של הארץ הם נכונים.
רוב מוסכים מורשים בארץ בכלל לא בודקים בטיפולים את מה שרשום בספר לבדוק כל טיפול, חוץ מלהחליף שמן ופילטר הם לא עושים כלום
|