צפה בהודעה יחידה
ישן 31-08-10, 15:59   #6
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
1) בזמן שהמנוע לא בטמפ' עבודה שלו, צריכת דלק גבוה יותר. זאת אומרת שכרגע אתה מבזבז כסף סתם, וגם תמשיך לבזבז סתם אם לא תחליף.

2) כרגע הטרמוסטט שלך תקוע במצב פתוח, מאוד יכול להיות שביום אחד הוא יסגר (פעולה רגילה של טרמוסטט בזמן שהמנוע קר) וסבירות גבוה שהוא לא יפתח חזרה, אז בנסיעה תוך דקות ספורות החום יתפס לאזור אדום במד חום! בחום כזה אטם ראש מנוע נפרץ! שיפוץ ראש יעלה לך בסביבות 3500-4000. מפה ההחלטה היא שלך, להחליף או לא להחליף.
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט