http://www.auto.co.il/view.aspx?article=25677
בבראבו נהגתי לפני כשלושה חודשים והאמת שפשוט לא הספקתי לעלות כאן חוו"ד.
התלונה היחידה שלי אישית היא כלפי הגיר הרובוטי - נכון. הוא טוב ונעים מאשר הרובוטי של הגרנדה פונטו, אך עדיין חסרת תחושת המעורבות של התיבה הידנית או העברות הילוכים אולטרא זריזות סטייל DSG.
הבראבו (הבכירה. על חישוקי 16') הרגישה נוחה ונעימה בכבישי ארצנו השבורים. ראוי לציין כי שבוע לפני כן חבר לקח את הבראבו הבסיסית (חישוקי 15') לסיבוב ונוחות הנסיעה בה הרשימה עוד יותר.
האמת, זכרתי אותה נוקשה יותר בכבישי אירופה. אולי שם היא הייתה בכיול מתלים ספורטיבי יותר.
מבפנים היא נעימה (בעיקר יריעות הדמוי קרבון) ואיכותית, למרות שיכלו להשקיע עוד קצת בהקפדה - האיטלקים.
יש לה תא מטען גדול יחסית ורק מרווח הפנים מאחור מעט פוגם. עוד נקודה מעיקה - חגורות הבטיחות האחוריות יושבות מאוד נמוך ולעיתים חונקות.
לא יצא לי לסובב אותה בכבישי הנהיגה המצויים, כך שההתרשמות הדינמית שלי הינה חלקית.
ההגה חשמלי מת אך משקלו כבד וחביב וההרגשה הכללית הייתה טובה משל המיטו 120 (בה נהגתי מספר ימים לפני כן). גם המנוע תורם את שלו, מושך בנחישות מפתיעה ונשמע טוב (שוב, יותר מאותו המנוע השוכן במיטו).
אחרי שעה של נהיגה - הכל היה ברור. היה חסר לי משהו אחד: תיבה ידנית.
לא, הרובוטית לא כזו גרועה, היא פשוט אינה מהמצויינות שיש, ונדמה שהתיבה הידנית היא בחירה ראויה וממצה יותר.
בהחלט קומפקטית ראויה.
למי שהגיר הידני אינו מפריע, זו ה-בחירה.
למי שיש את האופציה לקחת רובוטית מליסינג, גם טוב.
גדעון, אני בטוח שיהיה לך מה להוסיף, נהגת בה לא מזמן.