צפה בהודעה יחידה
ישן 23-12-06, 12:37   #9
Guest
 
הודעות: n/a
לא נשמע חכם במיוחד מה שעשו לך.

למיטב ידיעתי זו לא הנקודה שבה מרססים ספריי קרבורטורים. אתה ריססת ספריי אל צינור האוויר שמוביל אל המצערת ואל חיישן לחץ האוויר. אם תשים לב מאותו צינור יש בצד ימין שלו צינור דק יותר שהולך לכיוון קיר האש ונותן את הוואקום לבוסטר של הבלמים וזה מקום שממש לא כדאי שיגיע אליו ספריי קרבורטורים.

מה שצריך לנקות במיוחד זה את בית המצערת עצמו ואני לא חושב שעושים את זה עם ספריי קרבורטורים.
במוסך יודעים לעשות את העסק בעיניים עצומות והעלות לא גבוהה מאוד. סביבות ה- 200-300 ש"ח וכחצי שעה עבודה. תוסיף לזה בדיקת מחשב שעולה 100-200 ש"ח.
ושוב המלצתי - קודם לעשות ניקוי בית מצערת ולראות איך הרכב מגיב ולא להתעסק עם החלפת חיישנים (במיוחד לא חיישן חמצן =למבדה).

מה שנקרע לך זהו צינור הנשם שמעביר אדי שמן ודלק חזרה אל המנוע לשריפה. באותו איזור שהצינור נקרע יתחילו להצטבר טיפות שמן אתה יכול בלי חשש לסגור זמנית את הקרע בעזרת איזולירבנד סטנדרטי של חוטי חשמל (שעמיד בחום). חשוב מאוד להחליף את הצינור הזה. עלות הצינור היא כ- 200 ש"ח וכמה דקות של עבודה.
צינור הנשם נוטה להתייבש עם הזמן ואם פותחים את צינור יניקת האוויר של המנוע ללא ניתוק נק' החיבור של הנשם אליו אז צינור הנשם יקרע בגלל שהוא איבד מגמישותו.

נ.ב: מתנצל שלא עניתי לך להודעה ששלחת - הייתי ממש עסוק ולא היה לי זמן לענות.