|
שלום אלעד,
מחילה מכבודך ומכבוד החברים אך מפאת לחץ של זמן לא יכולתי להתעמק בשרשור ועל כן אם ארשום כאן דברים שכבר נכתבו לפני, ראה זאת בשוגג ולא במזיד.
לגבי צריכת הדלק, המלצתי לגשת לבדיקת 4 גזים פשוטה, אשר שם ידעו לומר לך בדיוק אם הרכב שורף את הדלק ביחס לאוויר באופן תקין ומחולק יחסית כפי שהיצרן קבע או לא. יכול להיות שתיהיה חיישן חמצן או שריפה שאינה נכונה, ואז יכולים לדעת ולבודד בדיוק היכן הבעיה.
זה לגבי צריכת הדלק, בדיקת ה 4 גזים אינה צריכה לעלות כסף, וכל מכון לניקוי ובדיקת מערכות הזרקה / קרבורטור יכול לעשות לך זאת ו/או מוסכים אשר ברשותם המכשיר.
לגבי הבעיה שתיארת, חור במיכל (לא הבנתי כל כך אם אתה מדבר על מיכל העיבוי (עודפים) או על הרדיאטור עצמו, יגרום למים לצאת החוצה כאשר מערכת קירור המנוע נמצאת בפעולה וכתוצאה מכך הלחץ בה עולה.
המים יצאו החוצה וכאשר המים יצאו החוצה יש סבירות שהרכב יתחמם, כך או כך בהיעדר מים הוונטה יכולה להכנס לפעולה מתמדת במקום ON/OFF במצב נורמלי או לחלופין מהירות נמוכה / גבוהה / OFF.
כאשר הוונטה עובדת יתר על המידה הרכב יצרוך יותר דלק, וזאת משום שהפיקוד מבין שהוונטה צורכת זרם גבוה, ועל מנת שהרכב לא יתכבה או לא "ירעד" כתוצאה מטורים נמוכים שכתוצאה מצרכן זרם "כבד" הוא יתן הוראה להעלות מעט את הטורים, עליית הטורים הזו תתבטא בצריכת יתר של דלק.
בדומה מאוד לפעולת מזגן, כאשר הוא מופעל הטורים מעט עולים היות והוא "לוקח" כוח מהמנוע, ואם לא יורמו הטורים המנוע יתחיל לרעוד ולהתכבות.
בתקווה שעזרתי, סער
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
|