|
מה כדאי ורצוי להחליף כאשר כבר מפרקים גיר ומחליפים קלאץ'?[פונטו 98 דגם: XTZ 75']
שלום לכולם
אני צריך להחליף את הקלאץ' של הרכב:פונטו 98 דגם XTZ 75 נפח 1242 סמ"ק,גיר ידני.יש לציין שהרכב עבר 146,000 ק"מ.
רציתי לשאול מה עוד כדאי להחליף על הדרך כאשר מפרקים את הגיר ומחליפים את הקלאץ'?
חשבתי על הדברים הבאים שצריכים להחליף,ורציתי לדעת האם זה נכון,ובאם ישנם עוד חלקים שמומלץ להחליף:
1.מחזיר שמן בין הגיר למנוע.
2.שני פקקי מים בין הגיר למנוע.[מכונאי שאיתו שוחחתי אמר לי שבפונטו ספציפית לא מחליפים את הפקקי מים,כי אי אפשר להכניס את הפקקי מים החדשים עד הסוף.הוא אמר לי שפשוט אפשר למרוח סיליקון אדום באיזור הפקקים הישנים.האם טענה זו נכונה?].
3.אם כבר מפרקים את הגיר,להחליף 2 מחזירי שמן של הגיר.[האם יש 2 מחזירי שמן לגיר?].
4.שמן גיר 75W80 של ELF או מקורי של סיטוראן-פיג'ו.
5.מה לגבי הציריות?האם שמפרקים את הגיר,מפרקים גם את 2 הציריות?במידה וכן,האם כדאי להחליף מחזירי שמן של הציריות וגומיות ציריות?
6.מה לגבי משאבת קלאץ'?האם צריך,האם כדאי?כמה זה אמור לעלות?
7.כבל קלאץ'..?
בתודה מראש
שי
נ.ב-שכחתי לציין שהקלאץ' יהיה של חברת וולאו.
|