צפה בהודעה יחידה
ישן 22-07-10, 00:10   #2
dabab
Senior Member
 
האווטאר של dabab
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: קריות
הגלגלים שלי: פיאט קופה
הודעות: 203
השאלה היא לכמה כח הוא שואף כי ב20K אפשר לעשות הרבה דברים וחשוב לדעת האם ישנם שיפורים אחרים ברכב.
במידה ואנחנו מדברים על סטנדרט כמה נקודות שחשוב שיידע בכל הקשור לעמידות החלקים
לצורך העניין:
מזרקים עד 280 כח,מעבר לכך חובה להחליף-מזרקים גדולי עולים באיזור ה700-800
קלאץ עד 300 כ"ס-קלאץ עוד 2500-3000 שקל.
משאבת דלק-800 שקל
ווסת דלק-משומש ב200 חדש 800 ולא סיני .
טלטלים אם אני לא טועה 330 סוסים.

מסביב,צנרת 3" כולל דוד סביב ה3500 ש"ח.
קולר-3000 ש"ח על הרכב.

אם הוא רוצה לשאוף עד 350 כח ממליץ על GT28RS,זהו טורבו זמין והגבול שלו עד 350
אם הוא מעוניין לעבור הלאה למרות שתיפגע הזמינות זה GT2871 או GT2876. האחרון יספיק מעל 450. מגדשים אלו עולים 5000-6500.
ווסגייט חיצוני -1000 ש"ח בערך.
סעפת פליטה טובולרית תעזור מאוד ,תוריד את הטמפ' של הEGT ותיתן תוספת כח נהדרת,משומשת 2000 וחדשה 4500 מTIG
נמשיך עם הניהול,צ'יפ קאסטום מחו"ל יעלה 2500-3000 שקל.
במידה ואנחנו מדברים על ניהול חיצוני שכמובן זאת האופציה העדיפה אנחנו מסתכלים 7-10 כולל כיוונים.

וכמובן תלוי מי עושה את העבודה ואני בטוח ששחכתי דבר או שתיים...
__________________
איטלקיות:

כשהן עובדות, זה כמו גן-עדן.
כשהן מקולקלות, זה גיהנום.

http://www3.picturepush.com/photo/a/...pe-footer2.jpg

נערך לאחרונה על ידי dabab : 22-07-10 ב 00:13.
dabab מנותק   הגב עם ציטוט