יש שמה מנגנון שהוא סוג של טרמוסטט, שהאוויר באיזור המנוע קר אז הכניסת אוויר מבחוץ נחסמת והכניסה מלמטה שמביאה אוויר חם נפתחת.
ושהאוויר חם אז אז הכניסה מלמטה נסגרת והכניסה של האוויר הקר נפתחת.
זה אמור לעזור למנוע לעבוד בדקות הראשונות של הנסיעה מתי שהוא עדיין קר.
את האמת השפעה גדולה אין לזה, בטח שלא בארץ שתמיד חם.
אבל אצלי בכל זאת הדבקתי את המוט של הטרמוסטט הזה שהיה שבור והשגתי את התושבת והצינור של האוויר החם שהיו חסרים. אבל עשיתי את זה רק כי אני פסיכי שרוצה שהכל יעבוד כמו מקורי

אם אתה רק רוצה שלא יהיו בעיות אז אל תגע בזה.