פירקתי את ראש המנוע מה עכשיו?
אחרי שנעדרתי זמן רב מהפורום וגם מהפונטו שלי שעומדת ללא נוע בחנייה קיבלתי
החלטה בעיקר עקב דחף להיכנס לאיזה פרוייקט קטן וכמובן הפרוייקטים של חברי הפורום
בפירוק ראשים שראיתי במהלך השבוע האחרון ביצעתי פירוק ראש ועכשיו נראה מה הלאה.
את הפרוייקט התחלתי עקב כך שבצינור הנשם שיוצא ממכסה השסתומים היה "טחינה"
וגם אם הייתי מנקה שוב ושוב זה היה חוזר שוב ושוב, בנוסף הרכב איבד מים והיה צורך לבדוק
את מפלס נוזל הקירור כל יומיים כאשר אין סימנים לנזילות חיצוניות מהמנוע.
כשהוצאתי מדי פעם את מדיד שמן המנוע הוא היה נקי לגמריי "מטחינה" וצבע השמן היה מצויין
ללא סימני מים באגן השמן.
כשפירקתי את מכסה השסתומים והסרתי אותו לא ראיתי סימני מים בחלקו העליון של הראש, וצבע השמן בדפנות נראה בסדר גמור.
החלטתי לפרק ראש ולראות נפרץ או לא וכמובן על הדרך אולי נעשה רינגים (הרכב לא אוכל שמן ואני מוסיף עפ"י הצורך בין טיפול לטיפול בוא לא נשכח שהרכב כבר בת מצווה 1998.
בנתיים מילאתי סולר בצילנדרים לאחר שהבאתי את הבוכנות למצב גובה אמצע ונראה מחר אם הסולר חילחל לאגן או לא. במקרה הגרוע נפרק אגן שמן ננקה על הדרך את מסנן השמן ונעשה רינגים אבל כמו שאומרים פרה פרה.
בנתיים צילמתי כמה תמונות לאחר הפירוק ואשמח אם מביני העניין מבינכם יחוו דעה לגבי מצב הראש בעיקר בתמונות שסימנתי באדום.
מחר הראש יעשה את דרכו לחרט לאחר שאצטייד בסט אטמים קומפלט לראש.
אני יבקש ממנו לבחון את מצב הראש, לבצע מילוי,יישור,טבילה בחומצה לניקוי, החלפת גומיות שסתומים וכיוון שסתומים
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
נערך לאחרונה על ידי Amit-IL : 26-06-10 ב 23:47.
|