צפה בהודעה יחידה
ישן 23-06-10, 21:26   #5
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
כשביקשתי מהמוכר בחנות חלפים פקקים אז ישר שאל אותי אים אני רוצה מנחושת,גם אני לא הכרתי את זה קודם.ועכשיו מגיעות השאלות.האים הידע הזה על השיפורים והחלפת הקאם מגיע מפורומים בחול?האים לא הוזכר שם גם שכשמחליפים קאם צריך לחזק\להחליף את הקפיצים לחזקים יותר,(לימנוע פגיעה בבוכנה בטורים גבוהים).אני מניח שבדקתה את הקרנק עים מיקרומטר וראיתה נתונים במיגבלות לפי הספר,השאלה כמה ק"מ היה למנוע עד השיפוץ ?ואולי כדאי לעשות הונינג שטח למשאבת שמן?ושוב כול הכבוד על הביצוע.
__________________
האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

נערך לאחרונה על ידי upetar : 23-06-10 ב 21:38.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט