צפה בהודעה יחידה
ישן 23-06-10, 13:11   #4
Amit
חבר מועדון
 
האווטאר של Amit
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
ל PUNTO MK1 -

1) לגיר היה חופש בציר המרכזי אשר יוצר שחיקה של מיסב הקלץ , מה גם שמחזיר השמן הפנימי שחוק גורם להשפרצה של שמן לכיוון הקלץ ,

2) הבלוק היה צריך ישור והוניג לשם התאמת רינגים חדשים לבוכנות וכמובן ישור החלק העליון שיתאים לראש בצורה מלאה ..

3)את הרכב הרמתי לגובה 60ס"מ ואת המנוע הורדתי בשימוש בשני ג'קים גדולים

4) יש צורך בהרחבת הפתח כולו לפי פתח הכניסה . רוב העבודה נעשית במישוש .
בפורטינג טוב לא גודל הפתח שקובע אלא כמה מכשולים יש לאוויר בכניסה וביציאה , בעת יציקת הראש לא מנקים לחלוטין את המעברים משאריות האלומיניום דבר אשר מקשה על מעבר האוויר (נוצרים מערבולות אוויר ) .

התאמת הפתחים נקבעת לפי האטם , אך יש לוודא כי קיים מספיק חומר בעת החלקת המעברים לא לפרוץ מעבר בראש.

5) קאמשאפט חם - הינו מנגנון שמתזמן שסטומים בזויות הרמה שונות מהקאמשאפ המקורי . אני השתמשתי בקאמשאפט של פונטו 75 אשר ידוע כבעל זויות הרמה גדולות יותר מהקאמשאפט המקורי .

בנוגע להתחממות יש כמה קטגוריות לקאמשאפט , שמגדירות כמה בצורה חריגה תרצה את הביצועים . כמובן שאם הייתי מרכיב קאמשאפט מירוצים הרכב היה בילתי ניתן לנהיגה יום יומית . מה שבחרתי לשים מעניק תזמון טוב יותר בכך שהוא מאפשר ליותר אוויר להכנס ולצאת אך מוגדר כקאמשאפט "FAST ROAD , לדגם שלי ולא כמרוצים .

מקווה שההסבר מספק .

עמית
__________________
נוהג על פונטו דור ראשון 3 דלתות .. הבייבי שלי ..

עצה : מי שאוכל פחות נשאר רזה ומוריד משקל מהרכב ....
Amit מנותק   הגב עם ציטוט