צפה בהודעה יחידה
ישן 20-06-10, 21:47   #9
lord1
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: sx75
הודעות: 60
עצתי אליך היא לבצע מס' דברים

1. מאחר ולפי דבריך נורת לחץ השמן דלקה זה אומר שהטמפ' של המנוע היתה גבוהה
וכתוצאה מכך צמיגות השמן ירדה ולכן לא היתה אפשרות למשא' השמן ליצור לחץ שמן תקין
לכן דבר ראשון הייתי דואג להחליף את שמן המנוע כי הוא איבד מצמיגותו

2. למרות שזה נשמע לך לא טוב אז חובה להרכיב חזרה את הטרמוסטט כי לפי מה שנראה הוא לא הבעיה שלך להתחממות.

3. מאחר והחלפת לפי דבריך כמעט כל רכיב שקשור למע' המים במנוע אני הייתי בודק את איכות צנרת הגומי של הולכת המים ושוקל אפילו להחליף אותם מסיבה פשוטה כאשר אתה מסתכל על צינור המים בחתך שלו אתה רואה שהוא בנוי בשכבות יכול מאוד להיות מצב (וכבר נתקלתי בו ובטוח מוכר למקצוענים כאן) שנוצר חתך פנימי בדרך כלל זה באיזור חיבורי הבנדים או כתוצאה מפגם ביצור ואז
המים נכנסים בין השכבות ולמעשה מצרים את קוטר הצינור וכך לא עוברים מספיק מים והמשאבה לא מצליחה להעביר את כל תפוקת המים שצריכים לעבור במבט מבחוץ הכל נראה תקין אם יש לך נסיון תוכל לבדוק את מידת הקושי של הלחץ ביד על הצינור אם הוא רך ונפוח אז חובה להחליף בכל מקרה כל בעל מקצוע חיב לדעת ולזהות

4. מע' החימום מנותקת השאלה אם חיברו את שני הצינורות כניסה ויציאה אחד לשני או שפשוט ביטלו אותם עם פקקים. אם ביטלו עם פקקים זה לא טוב צריך לחבר אותם אחד לשני

5. מה זאת אומרת מאוורר אחד אתה מתכוון אחד גם למנוע וגם למזגן?
מקווה שעזרתי
עודד
lord1 מנותק   הגב עם ציטוט