צטט:
במקור פורסם על ידי raanan_t
וואוו, מעולה, תודה רבה.
למען הסר ספק אשמח להבהרות:
1. בדיקה ראשונה, מנוע כבוי, קונקטור במצב מחובר. האם יש היכן למדוד ערכים או שצריך לדחוף את השפיצים של המודד לתוך הכבל? מה מצב הסוויץ בשלב הזה?
2. בדיקה שניה, סוויץ פתוח מנוע כבוי וקונקטור מנותק.
3. בדיקת התנגדות של החיישן עצמו.
אגב, מי יצרן החיישן המקורי?
|
1. המנוע מונע ובסיבובי סרק.
אם יש אפשרות לדחוף את השפיצים של המודד זו גם דרך אבל הם בד"כ עבים תנסה למצוא איזה דרך יצירתית, מקסימום תגלף קצת מהכיסוי של החוט או יותר טוב שתעקוב אחרי החוטים ואולי תמצא מקום שבו המגעים חשופים לבדיקה.
2. בדיוק
3. בדיוק
היצרן זה BOSCH והדגם ME 7.3H4
בהצלחה! ותעדכן איך הלך