צפה בהודעה יחידה
ישן 01-06-10, 00:46   #15
roei_s
Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 64
צטט:
במקור פורסם על ידי Caveman צפה בהודעה
אתה טועה ומטעה.
קודם כל, גיר רציף הוא אינו גיר אוטומטי פלנטרי. הוא שונה מאוד באופן הפעולה שלו. אחת מתופעות הלוואי זו צריכת דלק עדיפה על פני גיר אוטומטי פלנטרי.
שנית כל, הרכב בהחלט מסוגל להגיע לנתונים כאלה. אני אישית יכול להעיד עם שנתיים וחצי של ניסיון עם ELX רציפה.


כן, בהנחה שהנסיעה היא רציפה ובמהירות שיוט.
כאשר מעורבות האצות תכופות (נסיעות עירוניות), לא. צריכת הדלק טובה יותר כאשר זה כבוי.
אז אתה אומר שבנסיעה עירונית לנסוע ללא הלחצן ובנסיעה בין עירונית כן?
ניסיתי בעבר לנסוע ללא הלחצן ושמתי לב שהסל"ד הרבה יותר גבוה בלי הלחצן, עם הלחצן אני מגיע ל 3000 במקרים מעטים ואילו ללא הלחצן אני מגיע ל 3000 די הרבה, זה לא אומר שעם הלחצן אני אחסוך דלק?
roei_s מנותק   הגב עם ציטוט