צפה בהודעה יחידה
ישן 27-05-10, 01:56   #1
fugazi
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2010
מיקום: ת"א
הגלגלים שלי: פונטו SX
הודעות: 20
קודם כל סער תודה על התשובה.
אכן נסעתי בשבוע שעבר עד קצה המיכל כך שהנקודה שהעלית נראית רלוונתית.

לגבי המכונאי, זה בחור שהגעתי אליו אחרי שבמשך שנתיים טיפלתי ברכב שלי במוסך שמאוד נחשב פה בפורום ומעבר למחירים גבוהים, פשוט רמת המקצועיות שם הייתה מתחת לכל ביקורת.

למכונאי הנוכחי הגעתי אחרי שהצליח לפתור לי שתי בעיות שאחרים לא הצליחו, במחיר סביר ועם אחריות- אשמח לפרט, אבל אני יודע שהשמצות לא נראות טוב ולכן אמנע מהן בשלב זה.
נחתתי על הבן אדם ב-8 בבוקר כשכל הליפתים שלו היו תפוסים, ולפני שהספקתי להכין קפה, ביית הפילטר אוויר כבר היה בחוץ והבחור ניסה לתת לי פיתרון מהיר במקום לעכב אותי, למותר לציין שהוא לא חייב אותי על הניקוי הנ"ל והציע אותו כפתרון זמני וניסיון אלימינציה.

בחזרה לעניננו,בהנחה שאכן היה שם לכלוך ועכשיו המנוע חזר לנגן על 800 סל"ד כמו שצריך, האם ניתן להניח שאם היה שם לכלוך, הוא התנקה?

אני מבין שתקלות מסוג זה נפתרות בניקוי, אבל אני מבקש להתייחס להתנהגות הספציפית הזו שבא התקלה באה והולכת, האם ייתכן שלכלוך יגרום לתופעה, התופעה תיעלם, ואז תצוץ שוב אחרי שבועיים ותיעלם שוב?

שוב תודה על הרעיון לגבי לכלוך ממיכל דלק,בפעם הבאה שזה יקרה, אשאיר אצלו את הרכב ואבקש שייחבר אותו למחשב כדי לשלול בעיית חיישנים.

נערך לאחרונה על ידי fugazi : 27-05-10 ב 02:00.
fugazi מנותק  
הגב עם ציטוט