צפה בהודעה יחידה
ישן 18-05-10, 13:41   #1
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
רעידות חזקות במרכב הרכב בעת סיבוב ההגה

חבריי שלום,

הגיע אלי חבר עם פונטו 90 מודל 96, יש ברכב הגה כח הידראולי.

בעת סיבוב ההגה שמאלה, הכל תקין וההגה כמו חמאה.

בעת סיבוב ההגה ימינה מתחילות רעידות חזקות בכל מרכב הרכב, ובהגה עצמו.

הדבר מורגש כאשר הרכב עומד, משמע כאשר רוצים לצאת או להתכונן לכניסה לחניה.

בדיקות מעלות:
מיכל בית שמן הידראולי למשאבה - תקין ויש שמן הידראולי אם כי, לא מקסימום, אלא על המינימום (גם לאחר הוספת שמן למקסימום, תופעה נמשכת).
משאבת הגה כח תקינה.
צינור הידראולי לחץ ההולך ממיכל בית השמן לכיוון מסרק ההגה נראה נוזל.
צינור רגיל החוזר מבית המשאבה למיכל בית שמן, נראה תקין.

דיאגנוזה משוערת שלי:
צינור הידראולי לחץ נוזל, גורם לרעידות, כנראה מכניס למשאבה אוויר כתוצאה מהפירצה המילימטרלית שלו אשר בטח נפתחת ומתרחבת בעת לחץ בסיבוב ההגה ימינה.


סקר שוק - בבדיקת סקר שוק עולה כי צינור הידראולי מאדם שמתעסק בהגנת צינורות הידראולים דיי יקר (500 ש"ח, האם זה הגיוני? כי אני מאמין שממש ממש לא).

בבדיקה מול חבר העובד במורשה פיאט נאמרו הדברים הבאים: "צינור לחץ הידראולי לא מקורי, הוא בעל קוטר מילימטרלי קטן ביחס לקוטר של צינור הידראולי מקורי, ולכן אם תשים צינור לחץ הידראולי לא מקורי, עדיין תהיינה רעידות, אם כי הרבה יותר קטנות, רק צינור הידראולי מקורי, ימנע לגמרי את הרעידות, צינור הידראולי מקורי עומד על למעלה מ 1500 ש"ח".


אבקש חוות דעתכם (תודה מראש, סער)
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק  
הגב עם ציטוט