|
שלום,
גם אני קניתי רכב כזה לא מזמן, תיבדוק בספר של הרכב- רשום שכל פעם שדלת הנהג ניפתחת אז הרכב מכין עצמו להתנעה והמנגנון האחראי על זה הוא שמשמיע את הרעש
וגם קראתי לפני מס' ימים בספר של הגיר שצריך להכנות את הרכב תמיד משולב בהילוך! ולא בN
בירידה יש לשלב לרוורס ובמצב רגיל ל1.
ביגלל זה אם מכבים את המנוע שהגיר נימצא בניוטרל הוא משפיע ציפצוץ הזהרה.
*** עם הרכב הזה לומדים כל פעם
ודבר נוסף לגבי הגיר
יש לך מצב אוטומט ומצב ידיני- אך תישמח לדעת שגם אם אתה נימצא באוטומט אתה תמיד יכול להוריד או לעלות הילוך ע'י דחיפה למעלה או למטה את מוט ההילכוים וכך אתה יכול להיתכונן לעקיפה טוב יותר ולהוריד את ההילוך מתי שתירצה ולתת קיק .
תחדש!
|