צפה בהודעה יחידה
ישן 10-05-10, 15:07   #2
dodihob
מנהל
 
האווטאר של dodihob
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
2. לדעתי כן, שיבורכו על סוף סוף הבאת דגמים כמו הבראבו, והגרנדה פונטו מולטיאייר. בשנים האחרונות קיבלנו מכוניות עם אבזור מאוד נמוך ורמת גימור נמוכה. למשל, הפונטו ספייס, לפי בדיקה באירופה דגם ה-sporting הרבה יותר פופלרי מאשר ה-HGT, אז למה הדגם לא יובא? אפילו כאשר היבוא של ה-HGT הופסק, יכלו ליבא גרסאת ספורטינג 3 דלתות עם 1.4 100 כ"ס שזה רכב גם חסכוני, נראה מעולה, ויעלה פחות מה-HGT. גרסאת ה-s היא לדעתי טעות שבכלל יובאה לארץ, ידוע כי יש בעיות התחממות בפיאט, אל תביאו מכוניות בלי שעון חום!! גם ככה הישראלי ישר יבכה ויגיד האוטו זבל (למרות שהוא לא תחזק אותו כמו שצריך).
לגרסאת הפנדה יש 2 דגמים שלדעתי היו מעניינים ורק הם, חוץ מזה הספייס/גרנדה כבר יותר מעניינות. גרסאת ה-cross וגרסאת ה-100 כ"ס. גרסאת ה-100 כ"ס נראית מעולה ונותנת ביצועים טובים, והקרוס גם כן נראית מעולה, ואפשר להוריד אותה לים, בול בשביל הישראלי המצוי (רק שצריך לפרסם בשביל שידעו)
4. תמחור חלפים, אנשים קונים פיאט בשביל שהרכב יהיה זול ואמין, בחו"ל בחנות עולה חיישן חמצן 45 פאונד שזה 254 ש"ח (וזה מחיר מחנות ולא מפיאט כמו שסמל"ת רוכשים), למה חיישן חמצן מתומחר בארץ סביבות ה-900 ש"ח? אשמח להסבר הגיוני? פיאט אמור להיות רכב זול, ועושקים אותנו במחירים של חלקים? אז למה לא לקנות יפנית? יותר אמינה ועולה אותו דבר לתחזק אם לא יותר זול. אז מכך קורה שאנשים לא מטפלים במורשה ואז האוטו מתקלקל ובעל הרכב מופתע ואומר שפיאט זה זבל של אוטו.
5. יש מצב ואחזור לקנות פיאט עכשיו, כאשר יובאו גרסאות מעניינות (גרנדה מולטיאייר ובראבו), אך עדיין מפריע עניין התמחור חלקים במורשה, ויש אופציות מאוד טובות מהצד היפני שגם הם יספקו את הסחורה. שלא לדבר על המבצע של סיאט על ה-איבזה 3 דלתות. מה שמעלה עוד דילמה מעצבנת, למה אין גרנדה 3 דלתות, ואני לא מדבר על אבארט'.
6. אני אישית מחזיק פונטו ספייס 1.2 16v ידנית כבר עוד מעט שנתיים, מאוד מרוצה מהרכב עצמו. יש קצת בעיות של רכב מזדקן, אבל עדיין מאוד מרוצה מהבחירה שלי. הבעייה שוב היא רק בתמחור של החלקים, מנסיון אישי שלי: מעבה מזגן - מורשה: 1200 ש"ח / יבואן חלקי מיזוג ופליטה- 500 ש"ח
אגזוז חלופי - מורשה: 1500-2000 ש"ח / שוב יבואן חלקי מיזוג ופילטה - 900 ש"ח כולל הרכבה מע"מ והכל! (אגזוז איטלקי חתיכה אחת, חלופי איכותי)
אז אם היבואן שהצגתי עושה כסף, למה סמל"ת לא יכולה להרוויח את אותו מחיר? למה להיות חמדנים ובכך לגרום לאנשים פחות לטפל במוסכים מורשים של פיאט, כך הם יטפלו במוסכים אחרים, יורידו את האמינות של הרכב ושוב יורידו את התדמית של הרכב. מספיק!
מקווה שעזרתי בדעתי
ערן
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual
"Low N' Slow"

נערך לאחרונה על ידי dodihob : 10-05-10 ב 15:10.
dodihob מנותק   הגב עם ציטוט