כמה עדכונים...
עדין לא מצאתי מה מרעיש... אבל אני כן יודע שאם הטורים עולים מעט (מגיעים ל900 במקום על 800 שהם מתייצבים עליהם כשעומדים ב - D) אז הרעש המעצבן הזה מפסיק.
יש קשר בין התופעה הזאת להסבר הרעש? פשוט אין שום חלק פלסטי רופף והרעש כאילו מגיע מתוך הקונסולה המרכזית.
העניין הוא שהבנתי שאין אפשרות לשנות את הטורים - המחשב שולט עליהם, וחוץ מזה שככה הטורים צריכים להיות. אני רוצה לציין שמלבד הרעש המציק הזה המנוע שקט והרכב כאילו לא מונע בזמן עמידה.
עוד תופעה בנוגע לטורים, לקראת עצירה הם יורדים ל600 ואז מהר מתייצבים ל800, גם זו התנהגות נורמלית של תיבת ההילוכים הרציפה על פי מה שנאמר לי - האם זה נכון? בזמן הירידה לטורים 600 רעש הפלסטיק יותר חזר אבל שוב זה בדיוק לשניה אחת.
אשמח לתגובות.
|