צפה בהודעה יחידה
ישן 05-05-10, 10:17   #4
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
חום מנוע

בכל המכוניות, מנועי הבנזין פועלים בחום של כ 95 מעלות בערך ואפילו יותר.
נקודת רתיחת נוזל הקרור ברדיאטור הנו מעל 100 מעלות כי הוא נתון בלחץ וכי בהיותו נוזל קרור טמפ' רתיחתו הנה כבר מעל 100 מעלות.
בפונטו "ספייס" אין בכלל יוניט הפעלה נפרד למאורר הרדיאטור, אלא יש רק חיישן חום מנוע אחד שמשדר את נתוניו דרך מחשב מרכזי ברכב (BODY COMPUTER) שמפיץ נתון זה אל מחשב ניהול המנוע לצורכי עבודת המנוע והפעלת מאורר הרדיאטור בשתי מהירויותיו, אל לוח השעונים להפעלת שעון החום, אל מחשב הילוכים אוטומטיים (אם יש).
לא תוכל ולא צריך לשנות את חום הפעלת המאורר.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט